آموزش ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ فرایند هدف قرار دادن مخاطبان و مشتریان شما از طریق ایمیل است. با ارائه اطلاعات ارزشمند به مشترکان و مشتریان برای کمک به دستیابی به اهداف ، به شما در افزایش تبدیل و درآمد کمک می کند.

حال بیایید بررسی کنیم چه زمانی باید از ایمیل مارکتینگ استفاده کنید و برخی از مزایا و آماری که دلیل ارزشمند بودن بازاریابی از طریق ایمیل را پشتیبانی می کنند

با یک دوره آنلاین رایگان بر اصول بازاریابی از طریق ایمیل تسلط پیدا کنید.


چه زمانی از ایمیل مارکتینگ استفاده کنید
روش های زیادی برای استفاده از بازاریابی از طریق ایمیل وجود دارد - برخی از متداول ترین آنها شامل استفاده از این روش برای:

ایجاد روابط: ایجاد ارتباط از طریق تعامل شخصی.
افزایش آگاهی از برند: شرکت و خدمات خود را برای لحظه ای که چشم اندازهای شما آماده همکاری هستند ، سرآمد نگه دارید.
تبلیغ محتوای خود: از ایمیل برای به اشتراک گذاشتن محتوای مربوط به وبلاگ یا دارایی های مفید با چشم اندازهای خود استفاده کنید.
ایجاد سرنخ: مشترکان را مجاب کنید تا اطلاعات شخصی خود را در ازای دارایی مورد نظر خود ارائه دهند.

آموزش ایمیل مارکتینگ 
محصولات خود را به بازار عرضه کنید: محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید.
پرورش منجر می شود: مشتریان خود را با محتوایی که می تواند به آنها در موفقیت در اهدافشان کمک کند ، خوشحال کنید.

مزایای بازاریابی از طریق ایمیل
3.8 میلیارد کاربر ایمیل در سراسر جهان وجود دارد ، بنابراین اگر به دنبال راهی برای دسترسی به مشتریان خود هستید ، ایمیل مکان مناسبی برای یافتن آنهاست.
به طور متوسط ​​، ایمیل به ازای هر دلار هزینه شده 38 دلار درآمد کسب می کند که 3800٪ بازده سرمایه است.
دو سوم مشتریان در نتیجه مستقیم پیام بازاریابی از طریق ایمیل خرید کرده اند.
فقط 20٪ از هدایایی که مستقیم به فروش ارسال می شوند واجد شرایط هستند ، به این معنی که آنها باید از طریق ایمیل و محتوای عالی تغذیه شوند.
وقتی نوبت به جذب مشتری می رسد ، ایمیل 40 برابر موثرتر از فیس بوک و توییتر است.
شاید بهترین دلیل برای استفاده از بازاریابی از طریق ایمیل این باشد که کانال را در اختیار دارید. خارج از مقررات انطباق ، هیچ موجود خارجی وجود ندارد که بتواند بر نحوه ، زمان یا دلیل ارتباط شما با مشترکان تأثیر بگذارد.
منبع ویژه
104 افسانه ، آزمایش و الهام بازاریابی از طریق ایمیل


آمار بازاریابی از طریق ایمیل توسط صنعت
قوانین بازاریابی از طریق ایمیل براساس صنعت شما و افرادی که به آنها بازاریابی می کنید تغییر می کند. در زیر برخی از روندهای بازاریابی از طریق ایمیل برای B2B ، B2C ، تجارت الکترونیکی و شرکتهای املاک و مستغلات آورده شده است که می توانند استراتژی بازاریابی ایمیل شما را اطلاع دهند.


آمار بازاریابی از طریق ایمیل برای B2B
ایمیل هایی که توسط یک عمل ایجاد می شوند 3 برابر بهتر از پرورش ایمیل ها یا کمپین های قطره ای عمل می کنند
برای 86٪ از متخصصان ، ایمیل کانال ارتباطی ترجیحی آنهاست
60٪ از بازاریابان معتقدند که بازاریابی از طریق ایمیل بازدهی مثبت تولید می کند
نرخ کلیک برای ایمیل های B2B 47٪ بیشتر از B2C است
شکلک های موضوعی نرخ باز 56٪ از مارک ها را افزایش می دهند

آمار بازاریابی از طریق ایمیل برای B2C
78٪ از مصرف کنندگان در لیست لغو اشتراک کرده اند زیرا یک مارک ایمیل زیادی ارسال می کند
بیش از 90٪ از مصرف کنندگان روزانه ایمیل های خود را بررسی می کنند
مشترکان ایمیل 3 برابر بیشتر از دیگران محتوای اجتماعی را به اشتراک می گذارند

آمار بازاریابی از طریق ایمیل برای تجارت الکترونیکی
86٪ از مصرف کنندگان مایلند حداقل یک بار در ماه ایمیل تبلیغاتی از مارک هایی که مشترک آنها هستند دریافت کنند
ایمیل های تقسیم شده 58٪ از درآمد شرکت را به دست می آورند

آمار بازاریابی از طریق ایمیل برای املاک و مستغلات
اکثریت (53٪) شرکتهای املاک مشترکین را از وب سایت خود تهیه می کنند
کسب و کارهایی که وبلاگ دارند دو برابر بیشتر از بقیه که از طریق ایمیل استفاده نمی کنند از طریق ایمیل بازدید می کنند
40٪ از شرکتهای املاک و مستغلات از تقسیم بندی لیست استفاده می کنند

گرفتن St.

 

https://modirebartar.com/what-is-email-marketing/گ

منبع:

ایمیل مارکتینگ چیست؟ - آموزش بازاریابی ایمیلی - آموزش ایمیل مارکتینگ - مدیر برتر