ایده کار در منزل

با اعلام ویروس کرونا (COVID-19) به عنوان یک بیماری همه گیر ، مشاغل در سراسر جهان دفاتر خود را تعطیل و کارمندان خود را به کار از راه دور منتقل کردند. مجله TIME حتی این کتاب را "بزرگترین کار آزمایش از خانه در جهان" لقب داده است. در حالی که کارمندان در دفتر کار خود در خانه های تازه جمع شده ذره ذره فرو می روند ایده کار در منزل  ، چیزی که ممکن است از COVID-19 ببینیم این است که چگونه کار از راه دور می تواند در مقیاس بزرگ موفق باشد.

فقط چند دهه پیش ، اکثریت قریب به اتفاق فرصت های شغلی کار در خانه به دور از سوددهی بود. و قبل از طلوع اینترنت ، طبقه بندی کلاهبرداریها و فرصتهای واقعی بسیار دشوارتر بود.

در بالای آخرین اخبار مالی ، ساده برای شما باشید.

ایمیل خود را اینجا وارد کنید.
ایمیل خود را اینجا وارد کنید.
اشتراک در
سیاست حفظ حریم خصوصی

برخی از پیشنهادات شغلی "Gotcha" از گذشته شامل طرح های نقدی چک ، خرید اسرارآمیز ، "مشاغل" صورتحساب پزشکی است که شما را ملزم به خرید نرم افزار رایانه ای گران قیمت می کند ، و مشاغل ساخت صنایع دستی که از شما می خواهد پول قبل از مواد را تحویل دهید شما شروع می کنید و کلاهبرداری معروف پاکت گذاری را فراموش نکنیم که چیزی بیش از یک برنامه هرمی نبوده است که برای جلب پول هرچه بیشتر مردم طراحی شده است.

همانطور که ضرب المثل قدیمی می گوید: "اگر خیلی درست به نظر برسد ، احتمالاً چنین است." اما ، این است؟

در سال 2020 و بعد از آن ، مشاغل مشکوک کار در خانه هنوز وجود ندارد. اما پیشرفت در فناوری و تولد رسانه های اجتماعی موج جدیدی از این مشاغل را به وجود آورده است که در واقع مشروع است.

یک مطالعه در سال 2017 از Upwork و Freelancers Union حتی پیش بینی کرد که بیش از نیمی از نیروی کار در دهه آینده کار مستقل انجام دهند ، با استناد به این واقعیت که تقریباً 50٪ از هزاره ها در حال حاضر به صورت مستقل کار می کنند.

فرصت های ویژه

هنگام خرید آنلاین و موارد دیگر ، کارت های هدیه رایگان کسب کنید راه های افزایش فالوور اینستاگرام 
بیشتر بدانید

با تحویل حداکثر 40 دلار در ساعت جبران کنید
بیشتر بدانید
اگر می خواهید با مهارت های واقعی که به آینده می پردازند به آینده نزدیک شوید ، این مشاغل واقعی در خانه را برای سال 2020 و بعد از آن بررسی کنید:

دستیار مجازی
با بسیاری از مشاغل که عمدتا یا حتی بصورت آنلاین فعالیت می کنند ، جای تعجب نیست که بسیاری از دستیارهای مجازی را برای کمک به سازماندهی و انجام کارهای اداری استخدام می کنند. طبق انجمن دستیارهای مجازی بین المللی ، این کارگران "پیمانکاران مستقلی هستند که (از مکانی دورافتاده ، معمولاً منزل یا محل کارشان) با ارائه خدمات اداری ، خلاقانه و فنی از چندین مشتری در صنایع مختلف پشتیبانی می کنند."

اگرچه مشاغل دستیار مجازی به شدت متفاوت هستند ، وظایف می توانند شامل نوشتن و پاسخ به ایمیل ها ، ایجاد و توزیع اسناد مربوط به مشاغل ، پاسخگویی به سوالات رسانه ها و مشاغل ، نوشتن و ایجاد محتوا و موارد دیگر باشند. مشاغل دستیار مجازی را در سایتهایی مانند Upwork.com و Zirtual.com بررسی کنید.

در حالی که دستمزد متفاوت است ، دستیاران مجازی سالانه به طور متوسط ​​حدود 26350 دلار هستند که بیشترین درصد آنها 43000 دلار است. با این حال ، آنچه که کسب خواهید کرد بستگی به اینکه برای چه افرادی کار می کنید و سطح مهارت مورد نیاز برای کارهای روزانه شما بستگی دارد.

نسخه نویس پزشکی
اگرچه بسیاری از متخصصان رونویسی پزشکی برای بیمارستان ها یا مطب های پزشک کار می کنند ، اما بیشتر آنها می توانند در خانه و در یک زمان یا مکان مورد نظر خود کار کنند. از آنجا که وظایف آنها شامل رونویسی از دستور پزشکی ضبط شده است ، پس از اتمام برنامه رونویسی پزشکی پزشکی پس از متوسطه ، رایانه ، میز و گوشی به طور کلی تنها الزامات هستند.

طبق اداره آمار کار (BLS) ، متخصصان رونویسی پزشکی در ماه مه سال 2018 معادل 34770 دلار دستمزد ملی یا 16.72 دلار در ساعت دریافت کردند. اگرچه بسیاری از متخصصان رونویسی پزشکی خود اشتغالی دارند ، اما بسیاری از آنها از طریق بیمارستان محلی خود ، پزشك یا دانشكده محلی یا آموزشگاه حرفه ای شغل پیدا می كنند.

مترجم
براساس اداره آمار کار ، بیشتر مترجمان کار خود را در خانه انجام می دهند ، و اغلب تحت ضرب الاجل. اگرچه برخی از آنها به مدرک لیسانس نیاز دارند ، اما مهمترین شرط لازم برای مترجمان مسلط بودن حداقل به دو زبان است.

همانطور که BLS یادداشت می کند ، حدود 22٪ از مترجمان در سال 2018 به صورت خود اشتغالی مشغول به کار بودند. بیشتر آنها در بین این صنایع پخش شده اند: خدمات حرفه ای ، علمی و فنی (33٪) خدمات آموزشی دولتی ، محلی و خصوصی (18٪). بیمارستانها (8٪) و دولت (8٪).

میانگین دستمزد ملی برای این شغل در سال 2018 49930 دلار بود ، اگرچه 10٪ از کارگران به طور متوسط ​​90،610 دلار درآمد داشتند. در سایت هایی مانند Upwork.com به دنبال آگهی های استخدام مترجمان باشید.

توسعه دهنده وب
اگر از بسیاری از فرصت های یادگیری بصورت آنلاین استفاده کنید ، ساختن وب سایت خود کاملاً آسان است. با این حال ، بسیاری از مردم برای ساخت سایت خودشان مجهز نیستند و یا وقت ندارند ، به همین دلیل بسیاری از مردم زندگی خود را برای ساختن وب سایت و وبلاگ برای دیگران تأمین می کنند. طبق BLS ، حدود 16٪ از توسعه دهندگان وب در سال 2018 خود اشتغالی داشتند ، اکثریت قریب به اتفاق آنها می توانند در خانه یا هرجای دیگر با لپ تاپ و اتصال سریع اینترنت کار کنند.

حتی بهتر ، متوسط ​​دستمزد ملی برای توسعه دهندگان وب 69،430 دلار در سال 2018 بود ، با 10٪ بالاترین درآمد متوسط

 

کار در منزل از صفر تا صد - مدیر برتر کار در خانه - راه اندازی کسب و کار خانگی